Βοήθεια
Οδηγός παραγγελιών αγορών
Όροι χρήσης & Ασφάλεια
Σχετικά με το ango.gr
B2B Portal συνεργατών
Ερωτήσεις για τα Φωτιστικά
Ερωτήσεις για τα Διακοσμητικά
Ερωτήσεις για τα Σερβίτσια
Τρόποι Παραγγελίας
Μπορείτε να κάνετε τις παραγγελίες σας μέσα από την ιστοσελίδα μας ανάμεσα σε δεκάδες κωδικούς προϊόντων μας.
Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
Θέματα τιμολόγησης & φορολογίας
Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι.
Ακυρώσεις/Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες
Ακυρώσεις ή αλλαγές σε παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν στις περιπτώσεις όπου δεν έχει πραγματοποιηθεί η έκδοση παραστατικού πώλησης.
Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας ή ακύρωσή της, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο email: customercare@ango.gr
Αυτοματοποιημένα Ενημερωτικά email
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από την ango international Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων κλπ)
Παρακολούθηση Παραγγελίας
Μπορείτε μέσω της ενότητας “Παρακολούθηση Παραγγελίας” στο λογαριασμό σας, να βλέπετε την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας. Η ως άνω υπηρεσία παρέχετε μετά από εγγραφή του χρήστη στην ιστοσελίδα μας κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Διαφορετικά παρακαλούμε κάντε χρήση της γενικής φόρμας: Δείτε εδώ →